XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Curriculum egitasmoaren laborapenaDiagnostiko-ebaluaketaren ondorioz irakasle taldeak
Helburu nagusia, orain ere, gure praktika argitzea talde hausnarketa kritikoa eginez, eta ikuspuntu ezberdinak proiektu batu batean integratzea izango da.
Hizkuntza arloaren argitze prozesu honetan lan-talde bakoitzak (zikloak eta euskera batzordea) interesgarrien iruditzen zitzaion atala sakondu du eta bertan egiten dena beste eskoletako esperientziekin kontrastatu egin da.
Prestakuntzarako
Lankidetza giroa bultzatzen du eta egindakoaren antolatzaile eta memoria da.
Lan-talde ezberdinetan emandako eztabaidak eta hartutako erabakiak lotzen ditu.
- Aukeratutako
Hala ere, oraindik Komunitateko Oinarrizko Curriculum Diseinua argitaratu gabe zegoenez, praktikatik abiatzea zen agian genuen aukera bakarra.
Modu honetara
-
Datu bilketa eta antolaketa oso neketsua da eta denbora asko hartzen du, bainan praktikatik abiatu nahi dugunean, behaketa zuzena eta elkarrizketen bidez geletan benetan gertatzen denarekin jokatzen dugu.
Bereziki azpimarratu behar da taldeak norbere hobekuntzarako bere burua begiratzea eta lankide baten behaketa langungarria izan daitekela kontsideratzeak duen balioa.
Hau da, behatua izaten uzteak, bestearen aurrean
Baina, hitzegiteko espazio bat sortzen denean, komunikazioa eta sortu daitezkeen arazoen bideraketa bereziki zaindu behar dira.